ZAŁATWIENIE SPRAW PRZEZ TELEFON

Określono więc, że dzięki załatwieniu spraw przez telefon w roku 1971 zakłady pracy zaoszczędziły 2217 milionów godzin, a czas ten i „zaoszczędzone” przejazdy warte były ra­zem 42,5 miliarda złotych (abonenci prywatni zaoszczędzili w tym okresie^dzięki rozmowom telefonicznym 409 milionów godzin i 5,7 miliard.Ogromne ilości czasu, ogromne sumy! A przecież obejmuja prowadzone przez publiczną sieć telefoniczną. Mówimy o sieci „publicznej”, to jest zarządzanej bezpośrednio przez państwową administrację łączności (u nas reprezentowaną przez przed­siębiorstwo państwowe „Polska Poczta, Telegraf i Telefon”). Ale oprócz takiej sieci są przecież jeszcze sieci wewnątrzzakładowe i wewnątrz- resortowe! Weźmy na przykład duży hotel: połączony jest z miejską centralą telefoniczną kilkunastoma liniami.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Marcin i piszę bloga na techniczne tematy! Chciałbym zaprosić Cię do lektury, mam nadzieję, że Cię wciągnie. Zapraszam Cię również do konwersacji w komentarzach!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)