ZAISTNIENIE INTERAKCJI

Żeby jednak zaistniała interakcja między tymi chłopcami, trzeba wy­obrazić sobie jakiś taki stan końcowy, dążąc do osiągnięcia którego mogliby oni zaspokoić swoje indywidualne potrzeby. Może nim być jakiś cel antyspołeczny, np. obrabowanie kiosku, które dałoby chłop­cu C możność zrealizowania potrzeby przygód, chłopcu A kiero­wania obu pozostałymi, a chłopcu B — przebywania w towarzystwie innych. Oczywiście grupa taka niekoniecznie musi realizować cel anty­społeczny. Równie dobrze może ona stworzyć sobie cel akceptowany społecznie, np. wziąć się do budowania łodzi, którą następnie popłynie na wycieczkę. Od czego zależy rodzaj wybranego celu, jest sprawą bardzo złożoną i nie wchodzi w zakres niniejszego opracowania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Marcin i piszę bloga na techniczne tematy! Chciałbym zaprosić Cię do lektury, mam nadzieję, że Cię wciągnie. Zapraszam Cię również do konwersacji w komentarzach!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)