ODPOWIEDNIA ROZBUDOWA

W ostatnich kilku latach w Alpach francuskich wydrążono kilka tuneli, które uzupełniają istnie­jącą sieć drogową. Długość ich wynosi od 1,5 do przeszło 3 km. Kon­struktorzy zdawali sobie sprawę z tego, że tunele staną się „wąskim gardłem”, jeśli pojazdy nie będą mogły przejeżdżać przez nie z normal­ną prędkością szosową. Postanowiono przeto odpowiednio rozbudować system sygnaliza­cji i kontroli ruchu. Podzielono całą trasę na odcinki 400-metrowej długości, a każdy z odcinków wyposażono w oddzielną sygnalizację świetlną, telefon i urządzenia alarmowe. Choćby sobie nawet kierowca nie zdawał z tego sprawy, od wjazdu do tunelu aż do wyjazdu z niego jest nieustannie obserwowany przez szereg kamer telewizyjnych, słu­żących do nadzorowania bezpiecznej jazdy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Marcin i piszę bloga na techniczne tematy! Chciałbym zaprosić Cię do lektury, mam nadzieję, że Cię wciągnie. Zapraszam Cię również do konwersacji w komentarzach!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)