OBSŁUGA HOTELU

Ale hotel ma kilkadziesiąt pięter, a na każdym piętrze może być kilkanaście pokoi zajmowanych przez gości hotelowych. W każdym pokoju zainstalowany jest aparat telefoniczny, który służy zajmującej ten pokój osobie zarówno do tele­fonowania na zewnątrz hotelu (do abonentów centrali miejskiej), a tak­że do porozumiewania się z innymi gośćmi hotelowymi, do porozumie­wania się z portiernią (tzw. „recepcją”), z zakładem fryzjerskim, re­stauracją, z biurem podróży urzędującym w gmachu hotelu itp. Z roz­mów wewnętrznych korzystają jednak nie tylko goście — w nie mniej­szym stopniu musi się ze sobą porozumiewać obsługa hotelu, liczna przecież i różnorodna.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Marcin i piszę bloga na techniczne tematy! Chciałbym zaprosić Cię do lektury, mam nadzieję, że Cię wciągnie. Zapraszam Cię również do konwersacji w komentarzach!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)