KOMPUTERYZACJA TELEFONII

„Komputeryzacja” telefonii i przyszłościowe wyposażenie abonen­tów w ekrany kryje w sobie także obietnicę zautomatyzowania informacji handlowej: komputer, w którego pamięci znajdować się będą wszelkie aktualne informacje, wyświetli na żądanie nie tylko adresy sklepów, w których można będzie nabyć poszukiwane przez klienta artykuły, ale i ich ceny. Nie należy zapominać, że te i inne ułatwienia nie są wyłączną zasłu­gą telekomunikacji; stwarza ona jedynie ogólne możliwości, które przy odpowiednich przedsięwzięciach organizacyjnych upraszczają życie. I tu chciałoby się dodać: życie codzienne. Czy słusznie? Tak, jeśli rozpatrujemy zalety przedstawionego sposo­bu wykorzystywania telekomunikacji tylko z punktu widzenia wygody pojedynczego człowieka, nie — jeśli będziemy mieli na uwadze cało­kształt ludzkiej działalności.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Marcin i piszę bloga na techniczne tematy! Chciałbym zaprosić Cię do lektury, mam nadzieję, że Cię wciągnie. Zapraszam Cię również do konwersacji w komentarzach!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)